Lustrumreis Pracht en Praag!

JuristA bestaat 10 jaar! Dit zullen wij vieren tijdens een exclusieve stedentrip naar Praag voor onze leden ??
De reis zal zijn van zondag 1 mei tot en met woensdag 4 mei. We gaan met het vliegtuig en verblijven in een hotel, 10 minuten van het centrum ? Tijdens de reis zullen wij een aantal leuke activiteiten plannen, maar er is ook genoeg tijd voor een eigen invulling van de reis. De reis kost in totaal ca. 350 euro. De volgende dingen zijn hierin inbegrepen:
– Heen- en terugvlucht
– Verblijf in een 4-sterren hotel
– Elke ochtend een ontbijt
– Tour door Praag
– Entree museum
– Diner laatste avond
– Leuk aandenken aan de reis
– Reisverzekering optioneel

Wij kijken erg uit naar deze gezellige reis die veel herinneringen met zich mee zal brengen ? Wil jij dit niet missen? Op 24 maart om 17:00 uur begint de inschrijving ? Inschrijven kan via de link in de bio van onze Instagram of via de Leden-WhatsAppgroep. Bij inschrijving ga je akkoord met onze algemene voorwaarden en de gedragsregels, deze vind je in het aanmeldformulier en via de volgende link: https://drive.google.com/file/d/1gqAxGBkaitZikUxw8K-ZzlY1DIRr77fj/view

❗️Let op: bij inschrijving moet gelijk een aanbetaling worden gedaan van 138 euro! Wees er snel bij, want er zijn maar een beperkt aantal plekken beschikbaar!

Andere evenementen
Studiereis Zagreb
JuristA organiseert een ontzettend leuke en exclusieve studiereis naar Zagreb!
Bezoek Reclassering
JuristA organiseert een educatieve ochtend bij de reclassering!