Training droombaan vinden & netwerk opbouwen

Hoe ga jij je droombaan vinden? De mogelijkheden zijn eindeloos, dus de kans is groot dat je niet goed weet waar te beginnen. Gelukkig weten wij dat wel!

In deze interactieve training ga je op zoek naar jouw kernwaarden. Je ontvangt praktische tips en tricks voor jouw oriëntatie op de arbeidsmarkt en hoe je een netwerk op kunt bouwen. Het resultaat? Zelfverzekerd door je bestuurskundige of juridische loopbaan navigeren.

Op woensdag 24 mei van 16:00 tot 18:00 uur wordt er in samenwerking met YER TalentDevelopment, studievereniging BSKA & studievereniging JuristA een gratis training georganiseerd die jij kan bijwonen.

De training zal plaatsvinden in het Wibauthuis in lokaal 04A38. Er zijn beperkt aantal plekken dus schrijf je snel in via de link in bio!

Andere evenementen
Studiereis Zagreb
JuristA organiseert een ontzettend leuke en exclusieve studiereis naar Zagreb!
Bezoek Reclassering
JuristA organiseert een educatieve ochtend bij de reclassering!